Ibland vet man...

...vad man måste göra.
Ibland vet man fast man ignorerar.

Jag vet ju vad jag måste göra och nu har jag bestämt mig.
Men vägen fram till det här beslutet har varit lång.
Krokig.
Besvärlig.
Det har gått emot vad jag vill..

Handlar om ridning under tiden fram till min operation...
Jag har för ont just nu.
Det smärtar i djupet av hela min själ.

Men vad ska jag göra?
Det är inte för alltid.

Och nån ridtur ska jag nog klara, men inte i den omfattningen som jag hitintills gjort.
Detta är ett beslut som jag velat fram och tillbaka.
Jag har funderat.
Funderat mera.

Usch.Känns verkligen skit måste jag säga...

Jag funderar lite vidare...
Men nu ska jag fördriva lite mera tid denna dag...

Kommentarer
Postat av: ia torarp

som tur är kan du ju alltid vara i stallet:) det är ju alltid något eller går inte det heller??

2009-11-08 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0