Jag = förvirrad...

Om ni inte visste innan, så kan jag meddela att jag är förvirrad.
Sonen har för första gången sålt för WWF. Pandaförsäljare.

Duktig kille och har dragit ihop en hel del!!
Beställningen summerades och mailades in.

Sen la den här svensken listan på ett bra ställe.
Förmodligen ett väldigt bra ställe.
Jag har nämligen inte en aning om vart detta bra ställe är...
Har rådfrågat kloka personer i min omgivning.

Men har än inte i skrivande stund funnit rätt på papprena..

I morgon ska jag iväg och hämta paket.  18,4 kg tungt.
Med alla prylar sonen sålt.

Håller också på att knåpa ihop vem som handlat vad...
Är faktiskt nästan i mål!!!

Nu väntar tv en stund, sedan sängen...

Trött blir man för mindre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0