Jag har en vän.

En vän som är en sån där riktig raring!!
Det är en han.
Han är vit, lite prickig och är vacker som en dag!

Han är snäll.
Arbetsvillig och kan verkligen konsten att få mig att gapskratta!!!
Men han kan driva mig till vansinne så jag tror jag ska koka över!!

Men nu kan jag inte tillbringa så mycket tid med honom...
Min fot ställer till med mycket problem för mig nu.
Känner mig synnerligen tjatig, men så är det just nu....

Jag får så ont av att knata omkring i stallet just nu, så det får helt enkelt vänta.....

Jag får göra sånt där som jag kan nu..
Hämtar hem en massa grejer från stallet och tvättar och grejar...
Åkte förbi hagen idag och konstaterade att han har det nog ganska bra i alla fall nu där han går med sina kompisar i hagen.
Hoppas att jag blir bättre snart så att jag kan komma tillbaka igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det skönt att ha sådana vänner:) man blir liksom glad i hela hjärtat när man ser dom men även arghet och ilska kan komma över en:)

Du är ju också en bra vän, även om man inte har sten kontakt dagligen (jo, via fb kanske!) så räcker det med att ringa eller komma över på en kopp kaffe så är man tillbaks där man var sista gången:) och ibland räcker det med att tänka på allt vi gjort för att skrattet ska komma ut:) det kallar jag en bra vän när man bara kan vara som man är:):)

Tack Mie för att du är den du är och nu hoppas vi bara att foteländet rättar till sig:)

2009-11-06 @ 07:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0