Japp!!

Igår var vi på bio.
Såg New Moon.

Ohhhhhhhh vilken film!!!

Jag är ju en sucker på romantiska filmer.
Och romantik, det finns det i överflöd i denna film...


Jesus vad ögongodis det var!!!
Bara överkroppar på karlar som var synnerligen vältränade...
Det var till att torka dregel..
Jag tror dessutom att jag och Camilla höjde medelåldern med en hel del år..

Men skit samma, jag gillade filmen, och ser verkligen fram emot nästa!!!
Men då får jag vänta...


30/6 2010 har Eclipse premiär...


Det känns som lång tid kvar dit....

Men som man brukar säga:


Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...

Eller??



Kommentarer
Postat av: Camilla

MYCKET ögongodis var det. Led INTE av muntorrhet =)

2009-11-26 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0