JIPPI!!!

Lyckades lura med mig en kompis ut i skogen idag!!
En tur med islandshäst var precis var själen behövde!!!


Mycket skratt som vanligt när Ia är inblandad!!!
Ia hade inte ridit på ett tag sa hon.
Vi kom fram till att det var sisådär minst 9 år sen hon red sist!!!

Men det är som att cykla!!!
Hahahaha!!


HOn konstaterade sedan att i morron kommer hon ha väldigt ont i sin kropp.
Men jag kommer terrorisera henne i morron för att se hur kroppen mår!!!


Hon tror på träningsvärk, men jag tror det kommer gå bra!!!
Hihihi!!!


I övrigt händer inte mycket idag.
Ska skjutsa sonen A till bussen.
Sen hem och dammsuga.


I helgen väntar Lingonleden.

www.lingonleden.se

Det är kvinnliga företagare i området här som har som öppet hus!!

Jag rekommenderar er varmt till detta!!!
Undertecknad kommer fara omkring i bilen för att besöka ställena!!!



Ha en trevlig fredag!!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

kan säga att det känns rätt stelt i kroppen redan, men humöret var allt på topp, och som sagt med dej så är det att skratta!!!!!

Tack för en underbar dag.

2009-11-20 @ 17:38:08
Postat av: ia torarp

kan säga att det känns rätt stelt i kroppen redan, men humöret var allt på topp, och som sagt med dej så är det att skratta!!!!!

Tack för en underbar dag.

2009-11-20 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0