JOBBIGT!!!

Igår var jag hes.
Igår tappade jag rösten helt.
Problem.

Jag skulle ju jobba som idag.

Men så kom de i rad..
Nysningarna.
SNörvlande fick jag konstatera (efter att ha nyst femtielva gånger) att detta var ju inte lovande..
SNoret rann.
Huvudvärken satte i ordentligt..
Ont i nacken..
Ont i halsen ner i luftvägarna.

Detta funkar inte...
Så tappade jag då rösten också....


Det var ju bara att ringa till jobbet....
Och i morse ringa till baslokalen och försöka kraxa fram vad jag skulle säga..
Rose-Marie fick sig ett skratt..


Men se det bjuder jag på!!!
Hahaha.. Jag låter ju inte klok nånstans!!

Nu ska jag bära tvätt..
Det görs i tystnad liksom allt annat idag..
Inte smidigt att ropa in hundarna heller.....

Suck..
Jag hoppas att detta går över nu..
Snabbt..

Kommentarer
Postat av: ia torarp

hahahahah..... tyckte det gick rätt bra idag ändå.... som sagt kul med bus så de små liven inte tror att man gett upp:) krya på dej..

2009-11-12 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0