Morris..

Igår flyttade det hem en ny familjemedlem till Familjen Hellberg.
En liten kattunge.
Liten tjej som nu får heta Ester Morris.

Ester för hon är så söt!!
Morris eftersom hon morrar på hundarna så det vibrerar....


Jag städar.
FLyttar på grejer.
Men det är inte så smidigt....
Men lite i taget...

Tappat inspirationen fullkomligt för ridning...
Har så ont så det blir jobbigt...

Tjatar på ortopeden.
Men jag får väl ta det väldigt piano ett tag...
Ska ta hem en massa grejer från stallet för tvätt...

Lika bra att passa på...
Smörjande, putsande och sånt, det kan jag ju göra sittandes bekvämt...



Men nu är det pest och pina...
Jag ger upp...



Nu ska jag ta och se om Ester Morris behagar leka lite...
Pingisboll och kattunge är en oerhört underhållande konstellation!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till nya kissen:)!!!

Inte roligt att ha så ont, jobbar du inget numera eller?? hur går det med studieplanerna?? tycker helt att du ska söka iaf. är rätt roligt om man bortser från pengarna:(

2009-11-05 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0