Slå en tvåledare?

Det var ett uttryck som min farbror använde till mig för ett tag sedan.

Jag hade nog ett stort frågetecken över huvudet.
Vad menas med det??

Jag frågade  och farbror B svarade: Ringa!!!

Jasåååååååååååååååååååååå....

Det var det du menade!!!


Hahaha!!

Telefonledningen fungerar ju åt 2 håll!!!

Detta är ett skämt som ofta dras i min allra närmsta bekantskapskrets..
Och vi garvar lika mycket åt det varenda gång...
Hahaha!!!


Nu har vi förvisso en ganska konstig humor (förmodligen) och en hejdlöst sjuk humor, men hjärtlig!!

Jag undrar, om en främmande människa skulle sitta med oss när vi fikar och skämtar om allt.. Undrar vad den människan skulle tänka då..

Men vad är det som är normalt?
Vem sätter normen??

Nä, idag är det dags att slå en tvåledare till vänner!!

Men först, en kopp kaffe till!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanske tur att vi fikar hemma ;)

I vår närvaro finns det inte mycket normalt men ändå är det normalt. Vi är som vi är och F**N va kul vi har =)

2009-11-19 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0