Storröj!!!

Har satt igång med ett projekt.
Ett jobbigt sådant..

Hallen.


Ett kaos.

Pinsamt.


Faktiskt.

Jag menar, det är det första stället man ser när man kommer hem till en person.

Och min hall har nu sett ut som kriget....

Och värre...


Men nu håller jag på.
Fixar med hyllor.
Backar.
Sorterar skor.
Sonen A´s fötter växer ju så det knakar!!

Jaha..
Och det är ju inga skor som den lille kan ha eftersom de är för stora för honom..
Så jag lägger undan till nästa vinter..

Bär mest grejer hit och dit i huset känns det som....

Väntar även på virkesleverans från XL-bygg.
Inte kommit hitintills i alla fall...


Men kruxet är just nu vad gäller städandet, att foten inte orkar med...

Pratat med Ortopedsjuksköterska idag. Ska få recept hemskickat!!

Vilka vansinnigt trevliga och tillmötesgående människor det arbetar på Ortopeden på Ryhov!!!


Ett stort fång rosor till dem!!!!

Men nu ska jag se om jag inte kan fixa till det sista i hallen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0