Tack!!

Jag tillhör kategorin med människor som blir tokig när saker strular.
Som nu t ex. Jag blåste min dator förra veckan och nu strulade min e-post.

Jag kunde ta emot men inte skicka..


Ringa till Telia för att få support.
Detta jävla knappande..

"För telefoni, tryck ett. För internet..." BLABLABLA!!!

När jag ringer nånstans vill jag prata med en människa!!!

Det är ju inte alltid så lätt att hitta rätt i alla dessa knappande djungler....


Men hur eller hur lyckades jag till slut komma fram.
Men det var ju inte smidigt dit liksom...

Men nu fungerar min e-post!!!!

JIPPI!!!!

Så jag tackar Telia för hjälpen (lite morrande, för det kunde vara lättare....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet man blir tokig av dessa knappar!!!!! det värsta är om man mot all förmodan slår fel precis innan slutet då är man ju nära att ha ihjäl någon stackare:)

2009-11-02 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0