UTTRÅKAD!!!

Jag sitter här i soffan...
HAr så tråkigt så jag hallucinerar snart!!!

Ont i halsen.
Ont i kroppen.
Ont i skinnet.
Ont i huvet.

Hästabstinens...

Anna, kom hit med Herr P så jag får lite hästabstinens stillat!!!
Face it.
Det blir inte så mkt ridning på ett tag...

Men sen så...
Till våren kanske??

Men nu ska jag fortsätta dricka lite kaffe, titta på CSI New York och tycka ofantligt synd om mig själv!!!

Blir nog en massa kattmys också med tanke på att kattungen Ester Morris är FRUKTANSVÄRT kelig!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofi Jardefors

Tja bruttan!

Hur är det med dig?

Själv sitter jag på jobbet =/ men jag slutar kl 14,45 idag så det är helt ok.

Vad sägs om kaffe??

Tänker på dig!

Kjamizz Fia

2009-11-10 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0