J***a SKIT!!!!

Idag fick jag tag i operationsplanerande sjuksköterska på ortopeden på sjukhuset.
En mycket trevlig dam som dessvärre fick leverera dåliga nyheter.
Väntetiden på min operation av foten är 1 år!!

Jag trodde jag skulle smälla av!!!

Ett år???
Det är JÄTTELÅNG tid!!!

Jag sa till henne at jag kan ta en återbudstid på kort varsel.
Riktigt kort varsel.

Så nu får jag ju nästan hoppas på att någon annan ska bli sjuk så att jag ska få min operation...

Fy fan vad deprimerande!!

Det här var inte roligt alls.
Ska försöka få tag i min handläggare på försäkringskassan.
Jag blir nämligen utförsäkrad därifrån i december.....

Då blir jag tvingad att arbeta heltid eller söka annat jobb.....

Kul .

Inte.

Så idag är ingen bra dag. Alls..

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte snabbast i kommun!!!

fy tusan vad surt, håller även jag tummarna för att det blir någon sjukdom så du kommer in snabbare..

2009-10-27 @ 06:35:20
Postat av: Åse

Uff... det var tuffa besked. Jag tror att du kommer få ett snabbt återbud från någon, vi håller tummarna för det. Och nej det ska du inte ha dåligt samvete över (läste ditt andra inlägg). Du har ju ingen del i att någon annan lämnar återbud. Ligg på dem med så tror jag att det löser sig. Det måste det göra du kan ju inte vänta ett helt år...



.. går det att göra operationen privat någonstans i landet?

2009-10-28 @ 15:35:01
URL: http://blogg.sjalsverkstan.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0