Klura lite..

Sitter i soffan med en skål popcorn och tycker att livet är ganska behagligt.

Tror att det är lite detta med mina nya funderingar som lättat upp lite.
Japp.

Aktiva val.
Som jag bloggade om häromdagen.
Jag pratade med min kollega K om detta i onsdags.

Hon påstod att jag tänker för mycket!!! Hahahahaha!!!
Att mina funderingar kring val berodde på att jag har för mycket fritid!!Hahaha!!


Knasmajan!!!
Hon är så rolig!
Det blir liksom inte många tråkiga stunder med henne.
OCh det bra med K är att man kan sitta och prata, eller bara sitta och vara tyst och det är inte nån jobbig tystnad, utan vi kan sitta och klura lite!!

Nu har sonen bestämt att vi ska se film.

ICE AGE!!!

Underbar film!!! Nu väntar gapskratt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, vill man skratta ska man lätt välja dessa filmer, går att se dom om och om igen. blir alltid på bra humör... å popcorn.... inte fel...

2009-10-11 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0