Lördag igen!!

Den här lördagen är en höstig, kall sådan.

Har tillbringat 2 timmar med att stå och försöka sälja grejer på en loppis.
Kallt.

Och eftersom det var så dålig uppslutning så gav vi upp efter 2 timmar och for hem.

Funderingarna är många idag.
Om allt.

Ska rymma till stallet snart.
Få vara ensam med mina tankar och funderingar.

Det är skönt.

Ska börja hålla käften i alla lägen.
Eftersom man får höra att man pratar mycket.
Så då håller jag käften istället.

Öppnar käften när man är med människor man tycker om istället!!


Varför ska man orka engagera sig i människor egentligen?

Detta kanske låter deprimerande, men det är det inte!!

Bara underligt.

Jag har folk i min närhet som verkar vara sura och tvära mest hela tiden.
Typ.
Som frågar mig saker, men inte verkar bry sig nämnvärt om svaret.

Som vill veta allt om alla men inte vill släppa in nån annan i sina egna liv.

Det är svårt att veta hur dessa människor tänker.
Varför är det så??


Detta ska jag fundera lite över tror jag...


Men nu, dags för kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0