Revolution!!

Anna Anka, Hollywoodfrun som har för mycket pengar och fritid, gjorde sig ju ganska berömd för sitt uttalande om att det minsann var en kvinnas plikt att ge sin man en avsugning på morgonen om han ville ha det, hon fick mig ganska irriterad.


Det är MANNENS förbannade skyldighet att se till att kvinnan är tillfredställd!!

Japp.
Blir jag sugen mitt på dagen och jag är hemma, då får han ju bara pallra sig hem och ställa upp!!!
Skylla på jobb??
Dålig ursäkt.

Varför är det kvinnans uppgift att se till att mannen är nöjd?
Nej, upp till kamp!

Dags att ställa lite krav.

Det är dags att jag slutar försöka vara alla andra till lags och börja tänka lite mer på egna behov.
Och önskemål.

Nu ska jag fundera över vad jag ska börja med idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir till att ringa hem mannen alltså???!!!....



helt rätt!!! upp till kamp!!!

2009-10-08 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0