Solsken och promenad!

Precis hemkommen efter en liten promenad med familjen.
Hundarna har nu rastats och förväntas sova gott ett par timmar medans vi rymmer in till Jönköping.
Idag ska vi till Upptech med grabbarna.

De har öppet hus mellan kl. 12-17 idag, och då passar vi på!!

Annars är det lugnt och skönt denna söndag!!
Igår städade jag och jag har för avsikt att färdigställa en del i eftermiddag.

Tvättstugan ska jag fixa med.
Kontoret är faktiskt nästan klart, bara papper kvar (makens) som ska sättas in i pärmar...

Hur kommer det sig att man drar sig för sånt?
Det är ju så snabbt gjort egentligen....

På jobbet är jag petnoga med att sätta in papper i pärmar och försöka hålla knas.
Men hemma... Ehhh...


Men nu väntas förmiddagskaffe, sedan dusch och in till stan.



Kommentarer
Postat av: Åse

hahah det där känner jag till. På jobbet är jag värsta strukturfacisten men papprena hemma är ett kaos....

2009-10-19 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0