Vinterväg

Vaknade till rejält idag på morgonen när jag släppte ut hundarna...

SNÖ!!!

YUCK!!
Redan??

Men hösten har väl precis börjat?
Eller???

Förundras över hur snabbt tiden går....
Som tur är har jag en fruktansvärt snäll äkta make som sett till att hans fru har vinterdäck..
Dock sitter dom inte på min bil än.
Men de finns hemma!!


Fick besök av min far förut.
Han behövde lite hjälp.

Han hade knatat upp i skogen bakom vårt hus förut idag, och hade tappat sin mobil...
Kolsvart ute.
Men beväpnade med ficklampor begav vi oss upp i skogen.. Jag, sonen A och faderskapet.
Jag hade min mobil i högsta hugg och letandet satte fart...


Tog väl en sisådär 10 minuter så hittade vi den!!


Men jag kan meddela att jag idag, tisdag den 13 oktober 2009, har bränt mig på en brännässla...
På hakan...
Det gjorde ont.


Nu är det dags för tvn en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0