YES!!!!

Under en längre tid har jag varit mer eller mindre skitsur på min dator.
Den är trög och uppkäftig och har hängt upp sig i tid och otid..

Så igår tog jag mod till mig och sa till maken att NU JÄDRAR ska du vara mitt moraliska stöd och hjälpa mig så jag kan formatera om fanskapet!!
Hehehe....
Gick upp på kontoret och hämtade instruktionsboken och så satte jag igång.

Vad tacksam jag blev att maken för ett bra tag sedan hade inhandlat en extern hårddisk!!

La över bilder, filmer etc och satte igång...
En nervös väntan innan det var klart... Men så var det att sätta igång att plocka hem gratisprogram (antivirus), MSN, Mozilla, spotify och annat som försvann med formateringen.


Men vad sjutton, nu har jag en fräsch dator!!
Någorlunda i alla fall!!
Fläkten i datorn går som besatt emellanåt, men det är ganska lugnt.


Dagen idag går i lugnets tecken.
Jag började den med att klappa i skallen hårt som fan i luckan till torktumlaren..... Det var ingen rolig start på dagen!!!!

Men nu tar jag nya tag.
Fyller på kaffekoppen och gäspar stort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött mooooos!!!

2009-10-21 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0