Bravader!

Idag har jag haft eminent besök!
Min polare L   1år, brorsan W 4,5 år och sedan även Prinsessan 6 år.

Alltså , jag har kommit ifrån detta med blöjbarn.
Vad gjorde liten L en stund efter att hans mamma åkt?
Jo, en rejäl laddning som INTE luktade hallonglass....

Yuck......

W var som ett ljus!!! Han knatade omkring och bubblade om allt och inget, mumsade bulle och tyckte mest att livet var ganska ok!!!
Liten L somnade eftersom den här svensken tyckte han kunde göra det...
Hahaha!!
Jag var så tråkig så han gick i däck!!


Han hämnades sedan genom att lägga av en laddning till i blöjan....
Om den innan stank, så var det inget mot vad denna laddningen gjorde..


Seriöst alltså, HUR FAN kan en sån söt unge åstadkomma en sån stank???
Sorry C , jhag avgudar dina barn, men du får fan parfymera blöjorna...HAhaha!!!

En liten stund efter attt den vedervärdiga blöjan var ersatt mot en ny, så anlände faderskapet. Jag påtalade för honom att han kunde ju kommit 10 minuter tidigare..... Det bemötte han med ett asgarv....

Jag funderar ut en hämnd....


Men nu är det dags att pallra sig upp till sängen...
I morgon är dagen D.
Dags för ortopedbesök på förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

That´s what friends are for ;)

2009-09-30 @ 22:10:35
Postat av: Anonym

hahahaha..... ja det var länge sen man hade så små barn:)

Kommer att hålla tummarna för dej idag, hoppas det hjälper:)

2009-10-01 @ 07:14:20
Postat av: Anonym

hahahaha..... ja det var länge sen man hade så små barn:)

Kommer att hålla tummarna för dej idag, hoppas det hjälper:)

2009-10-01 @ 07:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0