Det är dags för fredagsmys!!

Undertecknad har precis kommit hem från stallet.
Blev ingen ridning.
Sonen L var med i hopp om att H skulle vara hemma så de kunde leka under tiden jag rider.
Men då H inte var hemma så blev det mockning istället.


Jag funderar ganska mycket när jag går och mockar i stallet.
Dagens fundering gick till Anna Anka och hennes varelse.
Jag tittar på Hollywoodfruar och finner det synnerligen fascinerande!

Jag vet inte om jag ska ta Fru Anka på allvar...
Eller någon av de andra för den delen...

Det är underhållning på hög nivå!!!
Fru Anka har medverkat i Baywatch enligt vad hon sa i måndagens program.
Jag läste ett blogginlägg nyss där man kunde läsa att hon även hade ett inhopp i filmen Dum Dummare med Jim Carrey . Där kliver hon ur bussen med Miss Hawaiian Tropic-brudar med repliken : "Hej allihopa!"

Och här skulle jag naturligtvis lägga in en länk... Men får se om det funkar..

http://www.youtube.com/watch?v=UfSOumv-QQ4



Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men håll till godo!!!
*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0