Mix megapol

Jag lyssnar på Mix Megapol. Varje dag.
För det mesta brukar jag lyssna på morgnarna och tycker det är helt ok med Adam och den däringa Cecilia Blankens.
Men idag tog hon nog rekord i korkade kommentarer...

Alex Schulman brukar ju inte riktigt ha huvudet på skaft i sitt Fönster mot medievärlden.. Han är ju t o m riktigt korkad emellanåt, men så idag hände det!!!

HAN VAR SYMPATISK!!!
Jag började faktiskt undra om han skadat sig svårt i och med detta..
Idag sa han : Vi måste tänka på hur vi uppfostrar våra barn.

SOm om det vore något nytt under solen iofs, men hela sammanhanget av hans prat idag var riktigt sympatiskt.
Jag tror att han faktiskt blivit människa i och med att han blev pappa.
Det innebär ju ett hopp för mänskligheten!!!

Men till Cecilia Blankens.
Seriöst. Hon fattade nog inte vad Mr Schulman talade om... Är hon blond?
Det måste jag ta reda på..

Jag  tänker inte citera hennes kommentarer, utan vill ni höra vad hon mumlade om kan ni gå in på Mix Megapols hemsida och lyssna på morgonens program...

Adam Alsing är visst sjukskriven och Gry Forsell är mammaledig..
Adam är tillfälligtvis ersatt av Pär Lernström, vilken är en ganska rolig prick faktiskt!!
Brukar lyssna på honom och Susann Myrdal på eftermiddagarna, vilket brukar resultera i många skratt...

Mne jag kan ju itne sitta här och recensera radio...
Jag har ju ett hus att städa...


Ska rida en sväng sedan också.
Men det blir i eftermiddag när barnen kommit hem från skolan.


Ha en trevlig onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0