Seg, segare, skittrött....

Det är en seg dag idag..
Varit till Ica Maxi med Camilla och handlat.

Check.

Plockat upp varorna.

Check.

Plockat in NÄSTAN allt.

Check.

Tvättat en maskin tvätt och hängt.

Check.


Gäspar snart käkarna ur led....

Varför är jag så in i bängen trött??
Jag skulle verkligen behöva ut och röra på mig.
Men liiiiiiiiiiiiite aningens svårt med en trasig fot..
Kan inte promenera.
Kan inte cykla..

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGT!!!


NU ska jag strax bege mig till stallet för en ridtur med knasaraben.
Blir ett pass i paddocken tror jag.
Han tycker det är dödstråkigt, men jag tycker det är ganska kul när saker och ting funkar!!

Hoppas på en piggare eftermiddag...

Kom på att jag inte ätit frukost.
Och nu är det lunchdags.
Inte hungrig.

Alls...
Men om jag ska orka rida måste jag ju få i mig något.

Blev rostad macka...

Ingen hunger.
Ingen direkt aptit.

Men jag har ju späcket att leva på ett tag!! Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Kusse

Ja vad är det med denna trötthet! Jag är så seg så jag vet inte vad jag heter. Var på en föreläsning i Stockholm i veckan och efter lunch satt jag och nickade till... inget pinsamt =).

Kan sova, sova, sova... och får dåligt samvete av att inte utnyttja detta underbara mysiga höstväder



hoppas skrutt foten kryar på sig. Tycker du haft din beskärda del nu.

Kram

2009-09-18 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0