Det kom ett mail

Från en fullkomligt supertrevlig kvinna!

Hon har ett litet bekymmer som jag ska försöka hjälpa henne med;

"En fråga, eller kanske en vädjan? Skulle jag kunna utnyttja din blogg och göra en efterlysning där? Brorsan med fru och tre eller 4 STORA barn (alla tjejer, stackars brorsan) kommer och hälsar på till sommaren. Vi har inte platts till mer än två, tre om vi knör.  Känner DU någon som vill hyra ut en stuga/hus under ca en vecka, sannolikt mot slutet av juli?
Som sagt, barnen är stora och har slutat rita på väggarna, sannolikt följer INTE 20-åringen med men det krävs lika förbaskat sängplats åt 5 pers och det är mycket...! Förra året bidde det hotell, men det var inget mysigt och dessutom JÄTTEDYRT!!!

Så en stuga/mindre hus någon stans mellan Jönköping/Gränna vore bra, kan du fråga dina läsare, SNÄLLA???


Kram från Marit."


Så, ni läsare som bor i krokarna Gränna/Jönköping,

Vet ni om nån liten stuga, husvagne el dylikt som skulle kunna hyras ut en vecka till skötsamma människor??
Skicka iväg ett mail till mig så ska jag vidarebefodra det till Marit!!!


Kommentarer
Postat av: Tanten



Hehe, kom på en sak, borde kanske talat om att de är NORSKA!!! ;-)

Tack snälla Mie för hjälpen, nu håller vi tummarna!!!

2010-04-09 @ 22:52:20
Postat av: Natali

http://www.blocket.se/jonkoping/Egen_halvo_26836519.htm?ca=17&w=1 kan detta vara något? För dyrt kanske?

2010-04-20 @ 00:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0