Vilken lyckad kväll!!!

Vi bjöd ner grannarna på middag och lite bus innan det var dags att gå fram till Bunn för att bese brasan!

Jag jobbade på dagen idag, så det var direkt hem för att laga maten!

Thailändsk Fläskfilégryta med ris.
Smaskens!!!

Ett gott rött vin till det, och sen satte vi igång ett parti Buzz!!!

Jesus vad vi skrattade!!!
Konstaterade snabbt att vi får göra om detta snart igen!!!

Det är ju verkligen helkul!!!

Nu sitter jag här, mätt och glad och längtar tills på måndag!!!
Då far jag till Karlstad för att hämta hem min märr!!!

Prinsessan!!!
Ska verkligen bli kanonroligt!!

Men nu är det dags att be den där JOhn Blund komma förbi en sväng med lite sömndamm till de Hellbergska ögonen...

Jag ska ju jobba i morron.....
Sen ut och rida med Mia!!

Wohoooo!!!


Önskar er alla en god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0