Bättre och bättre dag för dag??

Idag på morgonen var det så dags för naprapatbesök.
Jag som gått hos samma naprapat i 10 år skulle nu gå till en annan naprapat!

Känns lite busigt.
Eller som att jag sviker "min" naprapat.

Men jag testar ju bara ny.

Jag är ju van vid Karin och hennes hårda nypor.
Vet vad som händer och hur jag ska placera mig på britsen för knaken.

Men nu var det en ny naprapat.
Så nervös var jag kan jag meddela!!

Men det gick bra!
Och lite bassningar fick jag... Jag SKA INTE knäcka rygg eller nacke själv.
Ehh... *rodna*

Okej....

SÅ jag ska försöka sluta med det.
Och så ska jag ha en högre kudde att sova på.
okej...


Men jag är mjuk i ryggen nu!!
Och ajg har varit på shoppingrunda med C med liten dotter och C´s mamma.
Vad jag har skrattat !!!
De är ju fullständigt förryckta!!! Hahaha!!

Nu är det då dags för ett snack med John Blund..

I morgon är det partaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0