När ska det sluta????

För lite drygt 2,5 år sedan slutade den här svensken att röka.

Det var ju ingen dans på rosor direkt.
Om jag är lättirriterad i vanliga fall var det ju inget mot vad jag var då...
Lägg där till att maken slutade snusa i samma veva.

Så, 2 monster under samma tak.


Men hur som helst, så är jag oerhört stolt över att ha lyckats sluta!!

Men alla dessa människor i ens omgivning som talar om hur lätt det är att sluta röka, att det är en baggis... För det vet de nämligen!!!

Jaha, och hur mycket rökte du innan du slutade? frågar man denna förståsigpåare..

Ehhhhhhhhh........... Inget........

Nähä du... Jodå, så är det sörru...









Det är ingen idé att ens ge sig in i en diskussion med en sån.
Alls.

Men jag grejade biffen!
Jag har varit rökfri i 2,5 år ungefär och jag är stolt!

Men röksuget gör sig påmint ibland.
Kan bli så röksugen så jag tror jag kreverar!!
Men det brukar gå över snabbt....

Tack och lov...

Men jag önskar att det kunde ge fasen i att dyka upp!!

Drömmer emellanåt om att jag tar en cigg.
Vaknar kallsvettig.

Men jag har gett mig attan på att INTE röka igen...

Men jag önskar verkligen att det ger sig...

Men jag är fortfarande rökfri..
Och jag hoppas att det kommer förbli så..

Kommentarer
Postat av: Åse

Strongt tjejen. Riktigt riktigt stongt. kram

2010-02-26 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0