Vannsinnesutbrott igen...

Jag lyckas ju med det mesta verkar det som..

För 2 veckor sedan var jag till Mediamarkt för att inhandla mig en ny laptop.
Min gamla började ge upp, och jag beslutade mig för att införskaffa ny.
Sagt och gjort.

Maken fick agera färdtjänst och det blev en runda...

Jag hade kollat i reklambladet som kom hem och hittat på ett ungefär vad jag ville ha.

Jag hade ju tidigare Packard Bell och den jag tittade på i reklambladet var också PB.

Kom hem och påbörjade installationen..
Gick finemang (med lite svordomar inkluderade).

Till slut fick jag saker att fungera och jag gillar den trots att jag nu var tvungen att ge upp XP och dundra in i Windows 7..

Jag som får tuppjuck av Vista tänkte att nu jäklar får jag hjärnblödning, men jag börjar vänja mig så smått..


Så for vi till Värmland i helgen och jag hade med datorn.
Skulle stänga av datorn på kvällen.
Men DET GICK INTE!!!


Jag stängde av och den satte igång sig själv!!

Ni som känner mig kan förmodligen se min reaktion framför er....
Hahahahaha!!

Höll på att försöka ytterligare ett antal gånger innan jag fick ett utbrott och slet ut batteriet...

Ringde till Mediamarkt idag och försökte lite fnittrande förklara att DET GÅR INTE STÄNGA AV DATORN!!!!

´Men det var minsann inga problem, utan bara att komma in med datorn så får jag ut en ny!!

Måste säga att jag gillar Mediamarkts personal!!

Men nu ska jag ta och sätta fart med städningen..
Nya fåtöljen kommer hem idag!!!


Kommentarer
Postat av: ia torarp

hahahah. ja, jag kan iaf. se din min och höra dina djupt mullrande svordomar ända hit ner:)

2010-02-15 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0