Bara en helt vanlig dag!!

Idag är det torsdag.
Ungarna skulle åka skridskor i skolan.
Men jag hittade bara Lucas ena skridsko.

Jo, för den andra hade han glömt i skolan sa han...

Hrmmm..

HUR kan man glömma den ENA skridskon i skolan??

Ja, ja....

Nu kommer arbetsterapeuten idag med en rullstol och en duschpall.
Ska bli skönt att få kunna duscha lite smidigt i alla fall..

SMärtan är mindre idag, fast jag har skitont.

Men det minskar och det är bra!!

Nu får jag belasta gipset så mycket jag vill..
Bara smärtan som sätter gränser.
Men fasen vad det är körigt att belasta gipset!! Klumpigt som sjutton!!

Kunde man inte fått ett lättviktsgips??

*muttrar*


Nu har jag börjat titta på NCIS Los Angeles.
Ganska ok än så länge.

Men nu väntar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0