Change of plans when shit happens!!

Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Idag hade jag följande plan:

Sitta i soffan.
Titta på Vampire Diaries.
Läsa lite.
Dricka lite kaffe.

Och ha tråkigt.
Eller sova en stund i soffan kanske.

MEN!!

Har haft så jäkla ont i benet inatt så att jag var tvungen att gå upp och ta smärtstillande.
Detta gillade inte vännen Annica som skällde lite på mig och talade om för mig att jag skull ringa till ortopeden.
Det gjorde jag.
Det slutade med att jag fick fara in dit.

Gipset skars upp.

Jääääääääääääääätteskönt!!!
Kunde det få vara så kanske??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej då...

Det blev röntgen för att kolla så att det inte var någon propp i benet.
Vilket det inte var!!! Skönt!

Men jag fick dessvärre ett nytt gips...


Jag försökte verkligen övertala farbror doktorn om att det kanske var lika bra att jag slapp gips??
Han tittade på mig.
Jag talade om för honom hur väldigt skönt det var att INTE ha gips på foten.

Han tittade på mig.
Han tittade på foten.
Han beslöt att de kunde ta stygnen.

NICE!!!

Men gips, det skulle jag ha i 3 veckor till!!


Fan...


Jag som trodde att jag hade honom där!!

Men nähä...

Ja,ja, så nu ligger jag här i soffan ..

Men det positiva är att jag får belasta gipset nu.
Inte idag dock, men i morrn!!

Så nu ska jag se till att få upp motionscykeln hit så att jag kan börja cykla!!!


Men nu, dags för kaffe!!

Tack och hej leverpastej!!

Dagens fråga:
VARFÖR landar knäckemackan alltid med den smörade sidan ner när man tappar den??

Kommentarer
Postat av: ia torarp

måste bero på lagen om alltings djävulshet:)

2010-01-28 @ 06:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0