Måndag igen

Veckorna går ganska fort.
För att inte tala om helgen. Den formligen bara flög fram!

Men nu är det måndag igen.
EN vanlig ineffektiv måndag.
Vad ska man fördriva tiden med idag då?

Det finns ju inte så himla mycket som man kan göra tyvärr. Eller jag i alla fall..

Hade jag haft en rullstol hade jag kunnat förflytta min lekamen till C för att hålla henne sällskap ett tag, men det blir för långt att hoppa på kryckorna....

Men det blir väl att ta tag i lite telefonsamtal, lite planering och sen fortsätta att karda lite ull!!!

De thar blivit lite granna i alla fall!! Har nu 2 pappkassar med färdigkardad ull som jag ska ta tag i att börja tova!!
Men det underlättar om jag kan stå eller i alla fall sitta ordentligt , så jag får fortsätta karda lite till!!

Men nu, dags att göra lite nytta!!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

med vad??????

kryckor kan vara bra till en massa saker och du, andra kan ju ifs. istället komma till dej så slipper du studsa omkring på kryckorna i onödan:)

Kanske tittar till dej på fredag om du inte har planerat för andra aktiviteter!!!!!

kram.

2010-01-25 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0