Nu jäklar!!

Nu har jag kommit en liten bit på väg i planeradet av hur ordningsamt det ska bli på mitt kontor!!

Nu ska jag bara komma iväg och inhandla attiraljer som är bra att ha för att bringa den där ordningen!!

Pärmar..
Fotoalbum.
Och förmodligen en massa andra väldigt bra saker som är bra att ha.

Det är kallt idag.
För en halvtimma sedan var det -19,5 grader...

Glad att jag inte har ett utomhusarbete....

Nej, idag är ytterligare en dag att ta hand om sjuka barn.
Sonen L är hyfsat pigg idag.
Sonen A får jag reda på snart eftersom han sover som en liten gris än...

Men först ska det tändas en brasa!!

Det i kombination med en kopp kaffe, det är grejer det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0