Nu minsann!!

Nu är det på gång!!
Har varit och hämtat ull idag, så snart ska det sättas igång med att tova!

Dock inte idag eftersom klockan rusar iväg och det är dags att hoppa in i en go dusch och sen ta ett allvarligt snack med kudden..

Men i morgon är en annan dag!!

Jag har planerat att tillverka sulor.
Ullsulor är ju bland det varmaste man kan ha i skorna, och jag längtar efter detta.
Nu var det ju fruktansvärt länge sedan jag tovade ull senast, så jag tror att jag är ganska ringrostig....

Men det måste väl funka ändå??
Nåväl, skam den som ger sig!!

Först ska det i alla fall kardas, och det tar sin lilla tid!!


Men detta är något som jag ser fram emot!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

japps, då blir det till att boka ett par sulor av dej:):):):):):.....

2010-01-14 @ 06:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0