Söndag..

Snart är det slut på den första gipsade veckan.
Bara en vecka till innan det är dags att åka in och ta stygnen och byta gips.

Nu kommer operation övertalning att sätta igång.
Snääääääääääääääälla farbror doktorn kan jag bli av med gipset tidigare?
Jag lovar att ta det lugnt!!!


Suck.

Men det kunde varit värre!!
Har en bekant som bröt sin fot när hon åkte pulka med barnen.
Det är värre!!


Det hade kunnat vara värre.
Min skada hade kunnat vara permanent.

Det hade kunnat vara värre.

Jag hade kunnat skada mig värre när jag ramlade av hästen.

SÅ jag är tacksam för min minimala skada med tillhörande gips.

Men det sopar ändå inte bort det faktum att jag är groteskt uttråkad...
Men vad ska jag göra åt det?

Finns dessvärre inte mycket som jag kan göra åt det....
Jag försöker sysselsätta mig.

Nu ska jag faktiskt skicka upp maken på kontoret med en tumstock..
Nu ska det planeras skrivbord!!!


Ha en trevlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Åse

... testa om det går att styra maken med fjärrkontrollen. Vilken hit!! fniss

2010-01-24 @ 19:26:37
Postat av: Sofi

Hrm du ska väl inte be om att de inte gipsa dig igen eller...

Fungerade det med fjärrkontrollen?

Ska kolla om det funkar på Nicke.....

2010-01-25 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0