En rolig förfrågan!!

Det fick jag idag!
Ingvar Törnqvist , författare bosatt i Gränna  och uppväxt i Bunn.

Han skriver böcker om Bunn som ges ut av Henbygdsföreningen.
Han kom idag och bad mig om hjälp, så nu ska den här förvirrade svensken vara fotograf år Hembygdsföreningen i Ölmstad!!
Jag skall, tillsammans med Ingvar, fotografera varje hus i Bunn med dess invånare!

Spännande !
Detta skall resultera i en bok " Bunn idag".

Jag känner mig ärad att ha fått detta uppdrag och det skall bli roligt!!


Kommentarer
Postat av: Åse

Fantastiskt roligt! Sträck på dig! Jag bokar gärna ett ex av boken redan nu.... kanske en hint om vad du ska göra i framtiden?

2010-07-16 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0