Feeling hot, hot, hot!!!

33 grader varmt i skuggan.
Solen skiner från en blå himmel.

Det fläktar ganska behagligt måste jag säga!!

Middagen förberedd...
Maken förflyttar husvagnen som skall besiktigas i morgon.

Jag funderar idag igen.
Idag funderar jag över känslor.

Känslan av att bli förbisedd.
Tagen för given.
Det är lätt att ta någon för given.

Jag gör det nog.
Tar någon för given.

Men jag hoppas att jag inte tar alla vänner för givna t ex.

Men hur ska man agera?

Ingen är perfekt.
Alls.

Hur man än bär sig åt kommer man att trampa någon på tårna.

Men vetskapen om det gör ju att man inte trampar lika hårt.

Jag anser mig inte vara universums centrum.
Jag håller mig gärna ute i kanten.

Observerar.
Finns där.
Om utifall någon skulle vilja umgås med mig.

Om utifall någon skulle vilja höra på vad jag har att säga.

Så jag slår mig ner på min lilla pall i universums utkant och observerar allt kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0