Frisläppt???

Så var då Mats Alm frisläppt.
I väntan på dom.

Vad innebär detta?
Är han oskyldig?

Det är den stora frågan....
Jag tror att han är skyldig.
Så det visslar om det.
Men de har inte tillräckliga bevis.

Otäckt är det.

Undrar hur stor summa han kommer att kräva i skadestånd för tiden han har suttit häktad?
Kommer han att försöka komma upp i mångmiljonbelopp??

Det blir väl nästa sak att spela om på spelföretagen???

Usch...

Nu ska jag ut och läxa upp en Kolibri.

En grästrimmer som heter Kolibri alltså...
Hej på er..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror också att han är skyldig, det har jag trott hela tiden.

Att han är utsläppt är jävligt läskigt...och får dessutom ut pengar på samons livsförsäkring. 1 miljon...ja, bara det kan nog vara en anledning för vissa att mörda...



Ska bli intressant och se hur länge han klarar sig oskadd ute på de svenska gatorna!

2010-07-08 @ 07:21:30
URL: http://barajag-jenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0