Reflektionsdag....

Det blir det idag.

Solen skiner.
Fåglarna kvittrar och flugorna är mer envisa än någonsin tycks det...

Ett par timmar i solen och mitt huvud är sprängfyllt med tankar...

Om jag kör i en ljudbok i öronen, tystnar tankarna då?
Nope.
Dags att vända tankarna.
Det gick!

Bra.



Vänder tankarna neråt i landet.
Nu är det Ranch Horse Classic på Chappen.
Hade varit apkul att åka dit.

Kommer ihåg första året det gick där.
Då var jag ner med Anna-Klara.
J'drar vad det regnade!!!

Hahaha, vi hade tur och hittade en liten, liten kulle att smäcka upp tältet på. Och så la vi dubbla presenningar under!!


Stackars tältgrannar vi hade som i ÖSREGN skulle få ihop sitt tält som de hade införskaffat precis när de lämnade Norge....
Hade aldrig satt upp det och hade ingen aning om hur det skulle sitta ihop!!

Men jag och Klara gjorde en insats för världen och hjälpte till så de fick upp det!

Nu sitter jag här idag och tänker tillbaka på vad jag har åstadkommit i livet.
Ganska mycket faktiskt!

Inte så att jag är nöjd och tänker lägga av, tvärtom, men jag ser det som en inspiration till resten!

Har fått hem lite information på posten idag.
Så nu blir det att försöka knåpa ihop allt för att söka in på skola.

Undrar om jag kommer in?
vem vet?
Inte jag!

Det märker jag!

Men om jag inte försöker får jag aldrig veta.
Och jag tänker inte bli en av alla de som sitter där på ålderns höst och ångrar allt man aldrig gjorde.


Men nu är det dags för filosofen att ta kafferast.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0