Tacksam är jag

för vänner i mitt liv.
Långt borta.
Nära.

Nära fast långt borta.

Långt bort fast väldigt nära.

Vänner som finns på ett geografiskt långt håll, men som ligger mig så varmt om hjärtat.
Vänner på nära håll som känns milsvida långt borta.

Men min tacksamhet just idag vill jag rikta till en vän som jag faktiskt har på nära håll!
En vän som jag åter fått kontakt med och som har stöttat mig fantastiskt nu den senaste tiden när jag har mått som värst....

Tack Sofia för allt ditt stöd!
Det har betytt så oerhört mycket att veta att du finns och lyssnar.
Du stöttar mig när jag så väl behöver det!!

Jag önskar att jag kan gengälda detta när Du behöver!!



Idag har jag och Sofia skrattat nåt så vansinnigt!!
Jag skrattade så jag trodde jag skulle kissa på mig!!

Det är själva grejen med Sofia förstår ni, att man kan sitta och diskutera allt.
Allvarliga saker.
Djupa saker.
För att i nästa sekund bryta ihop i ett asgarv så man tror att inälvorna ska lämna kroppen!!!!

Hahahahaha!!!

Vi är ganska lika jag och Fiafjutt.
Såvidapass så att utomstående tror att vi är systrar???
Hahahaha!!
Interesting thought!!

Indeed.

Rattmuff.
Ja, det är dagens visdomsord från Sofia...
Nej, nu är det dags att intaga soffan...


Goder afton!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0