Men hur svårt kan det vara???

Jag är hopplös på detta med inköpslistor när jag ska iväg och handla...

FULLKOMLIGT hopplös..

Det vanligaste i mitt hem är att den ligger kvar på köksbänken när jag far till affären.

Men sim nu, när jag ska fylla på listan, då hittar jag den inte..
Och naturligtvis kommer jag ju på femtioelva saker att handla som jag måste skriva upp när jag hittar listan.
Alternativt när jag hittar något att skriva på!!!


Jag skulle behöva papper och penna vid massa olika ställen i mitt hem.
Toaletten, sovrummet vid sängen, i duschen, vid torkvindan......

För att liksom gå ifrån ochgå och skriva upp, det funkar inte..
Hahaha!!
Men nu ska jag nog ta och försöka hitta på min lista och komplettera!!
Ha en bra tisdag, för det tänker jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0