Och igen!

Varit ute och ridit Rakethästen tillsammans med rara M och hennes dotter R.
Rakethästen knatar på.

Traven funkade faktiskt ganska bra!

Inte så himla vingligt heller!!

Men det bästa var när det blev ett par galoppsprång i en uppförsbacke!!!


Raraste Räserhästen!!!!!
UNDERBAR galopp!!

Den vill jag definitivt ha mer av!!!


Och när jag sitter ner i sadeln och tar ett tag i tygeln så kryper hon ihop och gör allt för att försöka göra rätt!!!


Det är imponerande och se hur snabbt hon hajar vad jag vill ha av henne!!

På hemvägen mötte vi eb lastbil. Tung. Med tungr släp.
Jag gav tecken till honóm att stanna vilket han gjorde.
Sedan kunde jag vinka fram honom och Rockan gick så snällt!!!


UNDERBARA lastbilschaufför som respekterade min önskan!!!


Mera sådana chaufförer i trafiken!!!!!

Nu är det strax dags för att fara in till staden !!!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin Åse

Jag blir så lycklig av att läsa dina inlägg. Lyckan du har av din nya fantastiska häst, att foten är på gå är helt underbart att få del av. You go girl!

2010-06-11 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0