Okokokok!!! Jag erkänner!!!

Jag har tittat på bröllop på tv idag.

Jag som har tvärnekat att över huvud taget ens tänka tanken på att deltaga i detta omtalade event!!

Men så tog nyfikenheten överhanden.

Och jag satte mig i fåtöljen och glodde.

Och rördes av allt detta vackra!!

Och så fick hon sin prins till slut!!!

Och så levde de lyckliga i fjorton dar??

Nej, skämt åsido...

Hon är onekligen vacker "vår" kronprinsessa!!

Och idag var inget undantag!
Vad det strålade om henne!!

Men något som fångade min uppmärksamhet (förutom alla hästar då) var dessa SÄPO snubbar som SPRANG jämte vagnen i kortegen!!

JESUS!! 7 km!
Hallå, klädda så?
Vad hade de för skor?

Har de tränat länge inför detta lopp?
En intervju tack!!!

DET skulle vara skitspännande!!

Det var inte dagens största händelse ändå, detta bröllop.
För min Svärmor har cyklat vätterrundan!
På 16 timmar har hon gnidit cykelsadel i 30 mil!
Och nu har hon genomfört den Svenska Klassikern!

DET är fan RESPEKT!!!
Jag skulle aldrig greja det, men hon har gjort, med bravur!

Nu ska jag ta mig ett snack med den där kudden.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag reagerade oxå över att de fick springa. Jobbigt..... Men INTE så jobbigt som det var för svärmor din. Stor eloge till henne

2010-06-19 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0