Tacksamhet

Idag visar jag stor tacksamhet mot mina vänner.

Att ha så fina vänner som jag har, det är underbart!

Med de senaste dagarnas turbulens med ilska, gråt, frustration, mera gråt och fullständig förtvivlan har jag nu landat.
Tagit djupa andetag, pratat, funderat....


Funderat lite till.

Och kommit fram till.

Att jag är den jag är.

Inifrån och ut.

En drivande person.

En unik individ.

Sticker det i ögonen på folk?

Jo, det gör det antagligen.


För vi har jantelagen.


Jag vill göra förändring.
Jag vill göra skillnad.

Känna att jag gör något betydelsefullt!

Jag har valt att arbeta inom vården för att jag tycker om att hjälpa människor.

Jag har valt detta yrke för att jag vet att jag är bra på det!

Jag tror att jag ska skriva en bok.

Om mitt jobb.
Hur är det att arbeta som personlig assistent?

Spännande värre ska ni veta!!

Ingen dag är den andra lik!
Men det är lite det som är charmen med jobbet!!

Men jag återvänder till ordet Tacksamhet.

Vad betyder det för Dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0