CRAP!!!

Nu har jag fastnat igen!!
Jag hade gjort mig fri från Farmville på Facebook.
Nu har jag fastnat i Country Life!!

Dagens I-landsproblem förvisso, men SUCK!!

Men hur eller hur så skiner solen idag igen, vilket är trevligt för kropp och själ!!
Dagen igår flög fram med sjukgymnast, jobbmöte och jobb på kvällen.

Idag blir det jobb hela dagen och hela kvällen!
Har lite att ta tag i vad gäller jobb-delen, men det är överkomliga bekymmer..

Men det jobbiga är följande:
Chefen vill veta när vi vill ha semester.
Ehhhh..



NOLL KOLL!!!

Det känns ju så avlägset så det är ju inte klokt!!

Det är ju inte så att jag har vissa veckor som jag "måste" ta semester på, men jag måste ju ändå planera nu då och ta beslut...

JOBBIGT!!!


Annars skulle jag behöva en liten rar städare här hemma...
Som kan gå omkring och städa i mitt hus...
Men jag får nog göra det själv i alla fall..

Men drömma går ju!!!!

Först dagens aktivitet: Morgonpromenad med hundarna!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

varför inte låta maken arbete lite hemma?? sätt en dammvippa i handen på honom och lite skön musik så går det nog bra!!

Hur går det med foten förresten??

2010-03-11 @ 08:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0