Dagens fynd!!!

Trött efter dagens arbetspass var det dags att handla på vägen hem...

Ibland känns det som att man inte gör nåt annat än handlar och handlar...

Men så fick jag en ingivelse och knatade in till raraste Tant Marit!!!

En påse Påskkaffe blev det!!
Ett fantastiskt gott kaffe med smak av apelsin/vanilj.
Märket på kaffet är Aftek och Marit säljer massor av detta goda i sin butik som ju ligger i KAXHOLMEN och inte i Lerum som det står på hemsidan.

Förra veckan var jag också in hos Tant Marit och botaniserade bland allt smått och gott hon har där.
Om ni visste vad massor med underbara saker hon har!!!

Jag kan gå där inne hur länge som helst!!!

Jag köpte förra veckan en skylt med texten:

"Please God, if you can´t make me thin, make my friends fat."


Hon har en annan raring till skylt som säger:
"Mirror , mirror on the wall, what the heck happened??"



UNDERBART!!!

Men nu ska jag ta och fundera lite till över livets små oegentligheter!!
Måste nog komma fram till nåt bra sätt att tjäna massor med pengar så jag kan spendera en förmögenhet på alla grejer som jag verkligen vill ha som finns hos Tant Marit!!!

Kommentarer
Postat av: Tanten



Haha, vi får lägga upp en avbetalningsplan, för nu är det en hel del NYTT på gång också! ;-)

2010-04-07 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0