Hålla tummarna!!

Idag ska liten son till vårdcentralen för att kolla upp sin hals...
Han har haft ont i halsen, feber och tonsillerna ser ut som fasen... Svullna så det räcker och blir över!!

Så jag hoppas att det kan bli en penicillinkur så det blir bra nån gång!!!
Det är ju inte roligt att han ska behöva ha så svullna halsmandlar!!

Men nu måste jag dammsuga upp ungefär femtielva kg grus och sand från golvet...
Nackdelen med att ha hund...

Längtar till fredag när jag kan dämpa min hästabstinens...
Saknar att ha mer häst i mitt liv.

Men det är som det är och jag tar var gång som den kommer.
Det är en frihet att kunna åka till I och fnula med hennes hästar och jag är tacksam att jag har den möjligheten.

Ibland önskar jag dock att jag hade nån lite större häst att rida, men den dagen kommer kanske så småningom.

Jag stressar inte.

Nu ropar dammsugaren på mig...

Kommentarer
Postat av: ia torarp

ja, min dammsugare står bara och skakar i hörnet, klart förbannad för att jag inte använder den!!!!

ska väl senare idag se till att ta ett varv i huset...

2010-03-31 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0