Ajajajaj....

Igår morse skulle jag gå en promenad med hundarna.
Det blev liiiiiiiite längre än jag hade planerat..

Det blev 8 km.
Gick till hästen, släppte ut henne och gick hem.Stel blev jag...
Hahaha!!

Idag blev det inte lika lång morgonpromenad.
4,4 km blev det idag.
Men min rygg bad mig att dra dit pepparn växer nästan hela promenaden...
Får ingen ordning på den.
Det sitter ju muskulärt, men det är fan inte lätt att massera sig själv!!!

Jag får väl övertala Mr T när han kommer hem...
Det är Gluteus Medius som bråkar med mig å det grövsta....
Den och en annan muskel som heter Sacro Spinalis som sitter vid ländryggen...

Om de där 2 kunde skärpa till sig och ge fan i att bråka med mig så vore livet MYCKET lättare just nu!!

Det skär som knivar i ryggen på mig när jag går....
INTE populärt!!!

Men nu ska jag ta och fara till hästen.
Tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0