Jag, en gnällspik?

Jo, jag misstänker starkt att jag är en gnällspik som inte begriper mig på modde.
Eller "mode"?

Dessa byxor som ska hänga i knävecken...
Gällivarehäng....

Seriöst..
Jag tycker det är snyggt med dessa hyfsat lågt skurna jeans.

De höga midjorna á la 80-tal grejar jag inte...
Inte heller de som är så lågt skurna att man visar halva arslet.
Men se där hade ju Adam Alsing på Mix Megapol hittat en lösning på!

En slags klisterlapp som man helt sonika fäster på kroppen, på arslet av den delen som visas när jeansen är för låga!! Hahaha!!!


Men tillbaka till mitt gnäll...

Fångar blir fråntagna sina skärp för att de inte ska kunna hänga sig med hjälp av dem.
Då hamnar brallorna med ett häng som heter duga.

Men alla dessa (vanligtvis) grabbar som går omkring med hängande byxgren..
DET SER FÖR JÄVLIGT UT!!!

Något bland det ABSOLUT snyggaste som finns är ju jeans som sitter snyggt!

Men detta häng gör ju att bäraren av byxorna inte HAR någon rumpa.
Byxorna fästs med ett skärp UNDER arslet?
Ehhhh....

Syfte?

Det vete fan faktiskt....

Det enda är ju att bäraren av dessa byxor får enormt korta ben och lång överkropp, vilket verkar vara det som eftersträvas?


Nej, jag menar inte att byxorna ska dras upp i arslet så att man får använda griplastare för att få ut dem igen, men för sjutton, lagom är bäst!!!!!

Undrar vad som blir nästa modegrej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0