Onsdag..

Det blev ingen morgonpromenad med hundarna idag..
En kopp kaffe i lugn och ro medans jag inväntade inspirationen för dagens promenad...

Telefonen ringde 07:40.
Kunde jag agera lite taxi och hämta i stan?
Jomenvisst!

Satte mig i bilen strax efter 8.
Hämtade vid Båges bilmek och så for vi hemåt.
Tankade och sen for vi vidare till Huskvarna (reservatet som bror min kallar det..). Centralkonditoriet var stoppet. Inhandlade fikabröd..

Till Ica i Kaxholmen för att handla lite till moderskapet.
Sen hem till Y för att fika.
Åkte till Rakethästen för att mocka.

Grejade lite där och insåg att jag inte skulle släppa Rakethästen på betet med de andra idag eftersom jag jobbar ikväll och inte kan hämta henne ikväll...


Hem.
Intalade mig själv att det skulle bli promenad i alla fall.

Avverkade 4,5 km idag.
Det är varmt och kvavt.
+ 18 grader.
Ingen direkt sol.. Men skönt!!

Så nu sitter jag här i väntan på att kaffet ska bli klart så jag kan dricka kaffe och sen byta om för att fara till jobbet ikväll!

Fullständigt muppig dag idag..
Men vad sjutton..

I morgon är en annan dag!!
Jag förtjänar en sån här dag idag!!

Jag är värd att bara ta en dag som den kommer!!

Jag BEHÖVER inte ränna runt och plocka efter andra hela tiden!!

SÅ idag är det min muppdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0