Sol kom tillbaka!!!

Idag är det en riktigt gråmulen dag.
Det verkar ha regnat inatt.
Vilken tur att jag lät Prinsessan vara inne även inatt!!!

Tycker jag.

Tycker hon?
Skiter jag i.
Jag fryser så klä på er.

Eller nåt... Hahaha!!

Nej, skämt åsido, men det är så här att de andra hästarna går in i stallet om de vill.
Men inte Prinsessan.
Det är nämligen sån där läskig plast som hänger för dörren!!!!!

Lite kraftigare "remsor" av plast som fungerar som en dörr.
Men Rakethästen går inte igenom där.
Inte en chans! Glöm det!!

Okidoki!!
Så därför fick hon vara inne inatt igen.

Det har ju varit ganska kallt nattetid, men snart är det sommar på riktigt!!

Fast jag måste ju säga att just nu känns det ju avlägset...


Men jag har hopp!!


Idag lever jag på att det gick så bra att rida igår!

Idag är det även dags för arbete .
Kvällspass.
Ska gå bredvid.
Hoppas nu att det blir så också!!

Vill inte gå bredvid mig själv igen!!!

Men jag håller tummarna!!!


Önskar er alla en god onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0